Vozy Škoda 100 a Škoda 110 se začaly vyrábět v roce 1969. Jedná se o nástupce vozů Škoda 1000MB, respektive Škoda 1100MB. Prodáno jich bylo více než 1milionu kusů a to nejen v tehdejším Československu.
Škoda 100 se mohla pochlubit novým širokým "C" sloupkem. S inovací karoserie se zvětšil i zavazadlový prostor. Nově zde byly také použity vodorovné skupinové svítilny, které vozidlu propůjčovaly dojem větší šířky. Naopak mnoha změn nedoznal interiér vozu, kde byla pouze propracovanější palubní deska a nový sloupek řízení. Větší novinkou už bylo zpracování brzd, kde Škoda navázala spolupráci se společností Dunlop a vznikly tak nové licenční kotoučové brzdy na předních kolech.
Škoda 110R
V roce 1970 začala automobilka Škoda vyrábět dnes již legendární dvoudveřové kupé Škoda 110R. Vůz měl výrazné sportovní rysy a vlastnosti. Nevýhodou byl podvozek, který byl naprosto shodný s vozy 100 a 110. Naopak silnou stránkou vozu byl motor, který doznal několika změn oproti předchozím modelům. Tento motor se dále používal i v automobilech typu Škoda 110LS.
Náhradní díly na Škoda 100, Škoda 110 a Škoda 110R
Na naší prodejně v Plzni disponujeme téměř kompletním sortimentem na výše uvedené typy automobilů. Jedná se především o: