ESHOP - veteráni
-
Označení Škoda Felicia vychází z původního číselného typového označení vozidel značky Škoda. V roce 1959 dostal sportovní roadster Škoda 450 výrazně upravenou přední nápravu. Tato změna byla pro výrobce natolik zásadní, že se vůz začal prodávat pod novým typovým označením, Felicia. Název Felicia pochází z latinského Felicitas, což znamená v překladu štěstí.
Náhradní díly na veterán Škoda Felicia
K dipozici máme celou řadu náhradních dílů na veterán Škoda Felicia. Většina náhradních dílů je na dotaz, ale skladem máme také následující součástky:
- sortiment součástek do motoru
- náhradní díly na převodovku
- filtry vzduchu, paliva a oleje
- těsnění do motoru
-
Vůz Škoda Octavia je ryze český automobil, který se začal vyrábět koncem 50.let minulého století. Konec výroby nastal v roce 1964. Vůz měl několik modifikací, které se lišily v konstrukčním provedení, motoru či interiéru. Na vozy veterány Škoda Octavia máme skladem:
- veškerý sortiment součástek motoru
- náhradní díly na převodovku
- filtry vzduchu, paliva, oleje
- těsnění motoru
- další součástky jsou na dotaz
Veterán Škoda Octavia vychází z řady automobilů řady Spartak. Velkou změnou byla změna přední nápravy, kdy její základ tvořila mohutná nápravnice, na které byla upevněna kyvná ramena. Ta byla odpružena vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Další změnou byla také změna masky chladiče, přední nárazníky a samozřejmě palubní deska automobilu. Pro milovníky sportovnější jízdy byl vyroben upravený vůz Škoda Octavia s označením "touring sport". Vůz měl uzavřenou karoserii a od běžné Octavie se lišil maskou chladiče a vyšším výkonem motoru. Tento motor byl použit i u vozů značky Škoda Felicia. Typové označení automobilu bylo značeno vždy na bocích blatníků a také na zadním čele vozu. Modernizace vozu počátkem 60.let Rok 1961 byl pro Octavii dalším mezníkem. V tomto roce došlo k modernizaci vozu, kdy přibyla křidélka na zadních blatnících, hrdlo nádrže se přesunulo z horní části blatníku na boční stranu a také byly změněny zadní svítilny. Přední maska byla změněna na shodné žebrování. Toto žebrování bylo do tohoto roku společné pro všechny vozy této značky. Další změny zasáhly i výraznější způsobem motorovou část vozu, kdy byla zvýšena komprese a tím pádem i výkon a točivý moment. Drobné úpravy zasáhly i konstrukci spojky a kardanovu hřídel. Řady Škoda Octavia Škoda Octavia měla v té době několik verzí a provedení. Mezi oblíbené patřili Octavia Touring Sport 1200, Octavia Super a Octavia Combi. Vysoký výkon si držely vozy Škoda Octavia Touring Sport 1200 a také vůz Felicia Super. Vůz Octavia Combi měla shodný podvozek s Octavií Super, ovšem obsahovala silnější listové pero na zadní nápravě. Škoda Octavia Combi se vyráběla od roku 1961 do roku 1971. Ostatní Octavie se přestaly vyrábět v roce 1964. |
|
|
-
Vozy Škoda 100 a Škoda 110 se začaly vyrábět v roce 1969. Jedná se o nástupce vozů Škoda 1000MB, respektive Škoda 1100MB. Prodáno jich bylo více než 1milionu kusů a to nejen v tehdejším Československu.
Škoda 100 se mohla pochlubit novým širokým "C" sloupkem. S inovací karoserie se zvětšil i zavazadlový prostor. Nově zde byly také použity vodorovné skupinové svítilny, které vozidlu propůjčovaly dojem větší šířky. Naopak mnoha změn nedoznal interiér vozu, kde byla pouze propracovanější palubní deska a nový sloupek řízení. Větší novinkou už bylo zpracování brzd, kde Škoda navázala spolupráci se společností Dunlop a vznikly tak nové licenční kotoučové brzdy na předních kolech.
Škoda 110R
V roce 1970 začala automobilka Škoda vyrábět dnes již legendární dvoudveřové kupé Škoda 110R. Vůz měl výrazné sportovní rysy a vlastnosti. Nevýhodou byl podvozek, který byl naprosto shodný s vozy 100 a 110. Naopak silnou stránkou vozu byl motor, který doznal několika změn oproti předchozím modelům. Tento motor se dále používal i v automobilech typu Škoda 110LS.
Náhradní díly na Škoda 100, Škoda 110 a Škoda 110R
Na naší prodejně v Plzni disponujeme téměř kompletním sortimentem na výše uvedené typy automobilů. Jedná se především o:
- kompletní sortiment součástek motoru
- těsnění motoru
- náhradní díly na převodovku
- náhradní díly na přední osu
- filtry vzduchu, paliva, oleje
-
Těsnění Š100, 110R viz Těsnění ŠKODA
-
Motor Š100, 110R viz motor Š120
-
Řazení Š100, 110R viz řazení Š120
-
Převodovka Š100, 110R viz přev. Š 120
-
Spojka Š100, 110R viz . spoj. Š120
-
Přední osa Š100, 110R Viz přední osa Škoda 120
-
Zadní osa Š100, 110R viz zadní osa Š 120
-
Brzdový systém Š100, 110R
-
Karosérie Š100, 110R
-
Příslušenství Š100, 110R
-
Následovníkem řady automobilů Škoda 100 a 110 se ve druhé polovině 70.let staly osobní vozy Škoda 105 a Škoda 120, Škoda 125, Škoda 130 a Škoda 136. Ty se mezi sebou lišily především úrovní výbavy a motorem. Tyto vozy se vyráběly více jak 14 let a během této doby se jich prodalo více než 2miliony kusů.
Náhradní díly pro Škodu 105, 120, Rapid atp.
V naší prodejně v Plzni, kde se specializujeme na prodej náhradních dílů Škoda, naleznete široký sortimen náhradních dílů na veškeré veterány značky Škoda. Většina zboží je skladem.
Náhradní díly (máme cca 95% všech náhradních dílů na tuto řadu vozidel):
- veškerý sortiment součástek motoru
- náhradní díly na převodovku
- náhradní díly na přední osu
- filtry vzduchu, apliva, oleje
- brzdy
- výfuky
- části karoserie
- a vše další
-
Těsnění motoru Š105, 120, Rapid viz Těsnění SKODA
-
Motor Š105, 120, Rapid
-
Převodovka Š105, 120, Rapid
-
Spojka Š105, 120, Rapid
-
Řazení Š105, 120, Rapid viz řazení Š100
-
Přední osa Š105, 120, Rapid viz osa Š100
-
Zadní náprava Š105, 120, Rapid
-
Brzdový systém Š105, 120, Rapid
-
Elektrika Š105, 120, Rapid
-
Příslušenství Š105, 120, Rapid
-
Karoserie+SV Š105, 120, Rapid
-
Škoda 1000MB vyráběná v letech 1964 - 1969 si během svého provozu získala lidový název "embéčko", resp "embeso". Bylo jí vyrobeno více než 400 000ks a jednalo se o první sériově vyráběný automobil se samonosnou karoserií a motorem i pohonem kol vzadu.
Postupem času vycházely lehké modifikace vozu a nesly typová označení 1000MBG, 1100MB, 1000MBX a 1100MBX. Lišily se od sebe především v konstrukci vozidla a v motorech.
Náhradní díly pro Škoda 1000MB
V naší prodejně autodílů v Plzni disponujeme jak klasickým sortimentem náhradních dílů, tak především náhradními díly pro veterány značky Škoda. Téměř vše máme skladem přímo v prodejně, ostatní díly jsou na dotaz.
Na vůz Škoda 1000MB máme následujícíc náhradní díly:
- určité součástky motoru
- náhradní díly převodovky
- náhradní díly přední osy
- filtry vzduchu, paliva, oleje
- těsnění motoru
- a další
-
Kromě většinového sortimentu náhradních dílů na veterány značky Škoda disponujeme i poměrně rozsáhlým sortimentem náhradních dílů na další značky veteránů. Mezi značky vozů, jejichž náhradní díly držíme skladem patří například Tatra, Lada, Wartburg, Avia a další.
←Předchozí
1
2
3
…
77
…
154
…
230
Následující→
Zobrazeno 1 - 9 položek z 2062
←Předchozí
1
2
3
…
77
…
154
…
230
Následující→
Zobrazeno 1 - 9 položek z 2062